Eyvah Kim Oldum Ben

KALBİ KIRIK KALBEN BU KEZ
KİM OLDUĞUNU BULMAYA ÇALIŞIYOR



ELİF YEMENİCİ’NİN KALBEN’İ BU KEZ
BAŞKA BİRİ OLMANIN HAYALİNİ KURUYOR


Elif Yemenici’nin Eyvah Kalbim Kırıldı! kitabıyla kalpleri fetheden Kalben’i, yepyeni macerasıyla yeniden karşınızda! Redhouse Kidz (SEV Yayıncılık) tarafından yayımlanan Eyvah Kim Oldum Ben! kitabında Kalben, yaptığı işlerden yakınıyor ve başka biri olmanın hayaliyle düş dünyasında renkli bir yolculuğa çıkıyor. Acaba minik bir kuş mu yoksa özgürce salınan bir bulut mu olmalı?

Günün ilk ışıklarıyla uyanan kahramanımız Kalben’in bahçedeki limonları toplaması gerekiyordu. Ama limon ağacı kocaman, Kalben küçücüktü. Bütün limonları toplamak ne kadar da güçtü! Hayallere dalan Kalben düşünüp duruyordu, şarkılar söyleyen bir kuş ya da rüzgârda süzülen bir bulut olsa daha mı mutlu olurdu?



DÜŞ DÜNYASINDA BİR YOLCULUK
Redhouse Kidz (SEV Yayıncılık) tarafından yayımlanan Eyvah Kalbim Kırıldı! adlı kitabıyla kalpleri fetheden Kalben karakteri, bu kez ikinci öyküsü Eyvah Kim Oldum Ben! ile bir kez daha yürekleri ısıtıyor. Kalben’in ilk macerası büyük küçük her yaştan okur tarafından kısa sürede çok sevilmişti.Kalben bu öyküde ise yapması gereken işlerden yakınıyor ve başka biri olmanın hayaliyle düş dünyasında renkli bir yolculuğa çıkıyor. Yetenekli yazar-çizer Elif Yemenici’nin detaylı çizimleri, sizi ferah bir sahil kasabasına götürüyor.

Tanıtım videosu:




Künye:

Eyvah Kim Oldum Ben!
Yazan ve Resimleyen: Elif Yemenici
Türü: Resimli Öykü 
Yaş Grubu: 3 yaş ve üzeri
Ölçü: 24 x 24 cm
Sayfa Sayısı: 28
ISBN: 978-605-2079-07-2
Fiyat: 24,00 TL

Elif Yemenici (1989, Eskişehir)
Elif Yemenici, Eskişehir Anadolu Güzel Sanatlar Lisesi, ardından Anadolu Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Baskı Sanatları Bölümü ve İletişim Fakültesi Sinema ve Televizyon Bölümü’nde okudu. Yurtiçi ve yurtdışında sergilere katıldı, kitaplar resimledi, gazete ve dergilere yazıp çizdi. İstanbul’daki atölyesinde kitap resimlemeye, dijital ve plastik sanatlar alanında bireysel çalışmalarına devam etmektedir.

SEV Yayıncılık:
SEV Yayıncılık A.Ş., kökleri 1861 yılında yayımlanan ilk İngilizce-Türkçe Redhouse sözlüklere kadar uzanan köklü bir yayıncılık geleneğine sahiptir. Bugün onlarca çeşit sözlük ve eğitim aracı yayımlarken Redhouse Kidz markasıyla çocuk kitapları yayıncılığı alanında önemli yayınevleri arasında yer alıyor.

facebook.com/RedhouseYayinlari

Yorumlar

Popüler Yayınlar