Merhaba!

Blog yazma işini biraz fazla ciddiye alıyorum sanırım, ama gerçekten çok keyif alıyorum.

Daha önceleri üç arkadaş oluşturduğumuz bir kitap kulübümüz vardı. Belirlediğimiz bir yazarın üç kitabını dönüşümlü olarak okuyup üzerinde konuşuyorduk. Bu sayede hem daha önce okumadığımız yazarların kitaplarını okumuş oluyorduk hem de üç kitap okuyup üzerine konuştuğumuz için bayağı bir aydınlanma yaşıyorduk, keyfi de cabası oluyordu. Daha sonraları iş yoğunluğumuz, benim hamilelik, sonrası da malum derken çok aksattık.

Sonra çok sevdiğim iki bloggerın Seyhandan ve Nabrut sayesinde ben bu kitap kulübünü tekrar canlandırmaya ve bunları yazmak ( daha önce de notlar alıyordum ), paylaşmak istediğime karar verdim. Bu blog da bunun için açıldı, arada benim kitap kulübü haricinde okuduğum kitaplara da yer vermeyi istiyorum.

Hadi Bismillah!

Yorumlar

Popüler Yayınlar