İyi ki Geldin- Debbie Macomber


Ocak ayının ilk kitabı ile burdayım. Böyle diyorum ama muhtemelen ocak ayı içerisinde ikinci kitabı bitiremeyeceğim. Daha kalın bir kitap seçtim, ama o da çok güzel bir kitap. Biz gelelim ilk kitabımıza :)

Debbie Macomber'in bununla beraber üç kitabını okudum ve içlerinden en çok beğendiğim bu oldu. Kitabın asıl karakteri Libby'yi kendime benzetmemden kaynaklanıyor bu, daha ilk sayfalarda anladım.

O da işlere kafayı takıp, herkesi ama herkesi ama ihmal etmiş, bazı sorunlarını daha çok çalışırsa unutacağını daha doğrusu bunların üstesinden gelebileceğini sanmış biri. Ben işten kendi isteğimle ayrılmıştım, beni ne kadar mutsuz ettiğini fark ederek ama o da benim gibi işyeri konusunda hayal kırıklığına uğramış, güvendiği dağlara kar yağmış... Bu benzetmelerim uzar gider :)

O da küllerinden yeniden doğmaya çalışıyor, tıpkı benim şimdilerde yapmaya çalıştığım gibi...

Debbie Macomber eskiden olsa çıtır çerez kitap kategorisine koyabileceğim tarzda kitaplar yazıyor ama artık öyle bakmıyorum. Konsantre olmam artık daha zorken, beni kendine çekebilen her kitap çok değerli. 

Kitabın satırlarında kayboldum, kendime evet evet ben de böyle yapmalıyım dedim defalarca, onun çabalarının karşılığını alması bana ümit verdi.

Eğer siz de biraz sıkkınsanız, keyfiniz yerine gelsin istiyorsanız, değişikliklerden korkuyorsanız okumanızı tavsiye ederim. Değişikliklerin her zaman kötü sonuçları olmaz değil mi? 

İnşallah ocak ayı içerisinde elimdeki ikinci kitabı da bitirebilirsem, onu da yazacağım.

Not: Yorum bırakarak beni çok mutlu edebilirsiniz mesela:) 





Yorumlar

Popüler Yayınlar