Kaiken



 Jean Cristophe Grange benim pek bir sevdiğim, zaman zaman Allah'ım bana da böyle yazma gücü ver dediğim bir yazardır. Polisiye, gerilim, macera seven bir insanın henüz okumamış olması çok büyük eksiklik bence. Yani henüz okumayan varsa,  hemen okumaya başlasın, hatta ilk kitaplarından başlayarak yapsın bunu. 

Diğer romanlarına göre daha yavan buldum aslında ben Kaiken'i ama bu yine de çok kısa bir sürede bitirmeme engel olmadı. Okuyalı oldukça uzun zaman oldu, mutlaka yaz diye not almıştım. Yazmak bana iyi geliyor, bunu yazayım dedim.Elimdeki kitabın bitmesi bayağı uzun sürecek gibi zaten. Boş kalmasın burası.

Kaiken diğer romanlarından biraz daha farklı gözümde, doğumla ilgili olduğu için de olabilir. Bu sefer yine bir katil var, katilin kim olduğunu neredeyse en başından beri biliyoruz ama bu sefer farklı, anlatıp hikayenin büyüsünü bozmayalım değil mi?

Bir Taş Meclisi, Bir Leyleklerin Uçuşu değil gözümde ama okumaya değer. Okudum, mutlu oldum. Yine içinde var olduğum dünyadan sıyrıldım, sıkıntılarımı unuttum. Eskiden bu kanıda değildim ama bence iyi bir romanın bir özelliği de bu, okuyucunun kendini kaptırabilmesi. Bilmiyorum, benimle aynı fikirde misiniz?                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             

Yorumlar

Popüler Yayınlar