Olur Öyle



İstiklal Akarsu'yu twitter'da takip ediyorum ve bazı tweetlerini inanılmaz komik buluyorum. Daha önce Okuyan Us yayınevinden iki kitabı daha çıktı ama o zamanlar biraz daha önyargılıydım sanırım, almaya teşebbüs etmedim bile. Ama bu aralar sürekli farklı şeyler okumak istiyorum, bir saniye boş kalmamam lazım, kalırsam zihnime bir sürü olumsuz düşünce hücum ediyor... Ne gereği var şimdi, olumsuz düşünmenin.

Olur Öyle'nin çıktığını biliyordum ama kitapçıda görünce e madem denk geldi, alayım dedim.


İlk yarısında oldukça güldürdü, bir an acaba aynı kuşaktan mıyız acaba dedim ama yok artık! :) Yine de kendimden bir şeyler buldum, okudukça gülümsedim. Eşime sen de oku istersen kafan dağılır dedim. Bir baktım farkına varmadan 100 küsür sayfa okumuşuım. Böyle kitapları severim. Fakat kitabın ikinci yarısı bu kadar hoşuma gitmedi, evet, yine aktı kitap ama o kadar kendimden bir şeyler bulamadım. Konular biraz daha erkeksel mevzulara döndü. Yine de o olumsuz düşüncelerin zihnime girmesine fırsat vermedi. Zaman kaybı olarak da görmüyorum yani.


Belki bir süre sonra Bir Alex Değilim'i de okuyabilirim, ilk kitabı olduğundan ve ismi ilgimi çektiğinden de olabilir bu durum.  

Güldük eğlendik, şimdi yeni yazarları okuyalım biraz.



Yorumlar

Popüler Yayınlar