Mart Menekşeleri

Bilmem kitap isimlerini başlık olarak seçmek ne kadar doğru ama bir kitap hakkında yorum arayanın direk ulaşması niyetiyle yapıyorum.


Sarah Jio, methini çok duyduğum bir yazar. Ben de üç kitabından da sipariş vermiştim, öyle iyi yorumlar duydum, okudum.

Sevgili Seyhan'dan kitapları hangi sırayla okumam gerektiğini öğrendikten sonra araya sıkıştırırım mutlaka diye düşünmüştüm. Öyle de oldu. Başka kitaplar okurken yine araya sıkıştırdım. İyi ki de öyle olmuş.



Mart Menekşeleri'nin ilk olarak ismine vuruldum; menekşe sevdiğim bir çiçektir. Sonrasında ise Mart Menekşelerinin kitabın içindeki önemine vuruldum. Herkesin birtakım yaraları vardır, değil mi? 

Karakterle yine bir bağ kurdum, bu sefer isminden dolayı :) 

Sevgili Emily bir yazar, ilk kitabı başarılı olmuş, ancak devamında yazma konusunda kendini yeterli hisetmiyor. İlk kitabıyla da o istediği duygusal bağ yok arasında. Bunlar tabii ki karakterimizin asıl sorunu değil; eşi Joel onu aldatmış ve boşanmadan sonra duygularını tam olarak yansıtmada da sorun yaşıyor. Bu yüzden yengesi Bee'nin yanına adaya gider. 

Bazı insanlar için bazı değişiklikler kötü değil kesinlikle, bazı gerçekleri öğrenmek de öyle. 

Oldukça hoş bir kitap ve seri anlatım:) Okurken kesinlikle basit bir kitap değil diye düşündüm. Piyasada çok satan listesine konulardan bir tık daha iyi bence. Ayrıca olay kurgusu da çok hoştu. Şöyle ki uykusuz olarak bir buçuk gecede bitirdim. Çünkü o yarım gecede kitabın bazı sayfaları eksik olarak karşıma çıktı. Ancak sabah sadece bir bölüm sayfanın başka yere konulduğunu fark ettim. Keyifle okumaya devam ettim. Eksik sayfalar beni çok sinirlendirir^^ Üst fotoğrafta birden fazla kitap ayracının sebei bu aslında.


Yazarın tabii ki diğer kitaplarını da okuyacağım. Arada böyle hızlı okunabilecek kitaplar okumak çok iyi oluyor. Yine okuyamıyorum ki diyenlere tavsiye edeceğim bir kitap bu. Kiştap okumayı svemeyen yakınlarınız varsa, onlara rahatlıkla tavsiye edebilirsiniz diye düşünüyorum, özellikle kadınlara :)


Yorumlar

Popüler Yayınlar