Tavşan Dudaklı Adam- Sherlock Holmes

Öncelikle bu aralar sanki eskisine oranla daha çok okuyabiliyorum, bu beni çok mutlu ediyor. Ama sanki dah az yazıyorum. E o zaman, hadi bakalım, okuduklarımızdan bahsedelim!

Tatilde yanıma kendim için iki, eşim için iki kitap almıştım. Mutlaka yanımda bir alternatif olmalı çünkü. Sherlock Holmes, Tavşan Dudaklı Adam eşim için seçtiğim alternatifti ama daha önce de dediğim gibi ben tatile öyle kötü bir psikolojiyle gittim ki okuyamadım kendi kitaplarımı ben de aldım elime bu kitabı. 

Tatilimizin ilk bölümünde yüzümü güldürmeyi başardı. Ben şahsen Sherlock Holmes karakterine ve polisiyelere bayılan biri olarak sanırım hiç Sherlock Holmes'u Türkçe okumamışım Yani en son kendisiyle yıllar yıllar önce, ingilizce dersleri için muhattap olmuşum. Acayip keyif aldım. Sherlock Holmes filmlerini tekrar seyretmiş biri olarak çok sevindim kitaptaki gibi bir karakter üzerinden gidildiğine:) 

Parça parça ve birbirinizden bağımsız hikayeler olduğu için bitiremesem de sorun etmezdim, ancak Ahmet Eymen molası verdiğim zamanlarda aralıksız bir bölümü bitiriyordum. Ben biraz bir şeye konsantre olmuşken bölünmesinden rahatsız olan tiplerdenim, eskiden kitap okurken bölündüğünde az buçuk sinirlendirdim. Şimdi öyle bir lüksüm kalmadı:) 

En sevdiğim bölüm sanırım yine Tavşan Dudaklı Adam'ın hikayesi oldu. 

Kitap 300 sayfa ve tatilde geze geze günleri harcamama rağmen iki günden daha kısa bir sürede bitti. Çevirisi de beni mutlu etti. Bu kadar polisiye ve Sherlock Holmes seven biri olarak kitaplığımda daha çok Sherlock Holmes eseri olmalı :) 

Sözün özü yazın sahilde okumak için, kışın kasvetinden kurtulmak için her türlü tavsiye edilir. Yoğunsanız, okuyamıyorsanız, bebeğiniz varsa kendinize zaman ayıramadığınızdan şikayet ediyorsanız , etmeyin :) Okuyun, bir bölüm bile okunsa kardır. 

Son olarak Mayıs ayı içerisinde bir polisiye daha okudum, onu da yakında ekleyeceğim. 

Sevgiler.

Not: Üst fotoğrafta görülen ozpack'i kazanmak için az bir zaman kaldı, çekilişe katılmak için hemen, www.emilianata.com'a lütfen:) 

Yorumlar

  1. sherlock holmes hiç okumadım ben :(
    içinde sherlock geçen kitaplarım oldu ama Doyle'un yazdığı değildi, heveslendimmm ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka okumalısın, benim çok hoşuma gitti:)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar