Deniz Feneri Yolu

İçim sıkılınca kendimi romantik, polisiye, macera tarzı kitaplarda buluyorum daha çok. O sıkıntı neyse unutmamı sağlıyor. Yine o şekilde bir istekle elime Debbie Macomber'ın Deniz Feneri Yolu'nu aldım. 




Kitap yine bir kaç karakterin zaman zaman kesişen hikayeleriyle dolu. Severek velendiği kocasından boşanmak isteyen Cecilia, onların boşanmalarını geciktiren Yargıç Olivia, evliliklerinde sorun olduğunu düşünen ama buna dair hiç bir kanıtı bulunmaya Grace ve çok daha fazlası...




Yine sürürkleyici hikayeler sahip, merak uyandırıyor insanda ama maalesef umduğumu bulamadım. Tamam yine mutlu sona bağlanıyor ancak sevemedim bu kitabı. Önceki kitaplarda hep yüreğime dokunan bir şeyler bulmuştum. Hep gülümsememi sağlayan ufak detaylar vardı. Kitabı kapadığımda karakterlerle temas kurmuştum ve kapattığımda kendi hayatımla bile ilgili bir ümide sahip olmuştum sanki. Bunda ise kitabı bitirdiğimde ne yaptın sen Debbie gibi bir tepki gösterdim. Ah o Dan var ya... 




Sonraki kitabı muhtemelen okumam, Biraz gerilm, macera çok daha uygun olur kanaatindeyim. 

Bitmeyen iç sıkıntısı yapmışlar, n'apalım.
                                                                                                                                                                                                                                                              
                    

Yorumlar

Popüler Yayınlar