Hadi Kitaplarda Buluşalım

Çok okumanın yalnızlık getirdiği doğru ama bu yalnızlığın en büyük sebebi okuduğun kitapları okuyan arkadaşlarının az olması :) Okuyorum ve nasıl ki insanlar dizi kritiği yapıyorlar ben de öyle kitap kritiği yapmak istiyorum. Haliyle böyle bir blog açıldı.

Burada çok aktif gibi gözükmeyebilirim, biliyorum, ama istediğim kitap okuma ve kitaplardan konuşma ortamına sadece birkaç tık uzağım. Bu süreçte bazı gelişmeler oldu, onları paylaşayım.


Daha önce de Ne Okuyorum için yazılar yazıyordum. Bugüne kadar yazdığım tüm yazılara şuradan ulaşabilirsiniz:  http://www.neokuyorum.org/author/esra-karadogan/

Mevzu Edebiyat adında henüz bu sene çalışmalarına başlayan yeni bir web sitesi  var ki, içerik dolu dolu, röportajlar, denemeler ve edebiyat :) Ben de bu oluşumun bir parçasıyım. Tüm yazılarıma buradan ulaşabilirsiniz: http://www.mevzuedebiyat.com/t/esra-karadogan/

Ayrıca Agos Gazetesinin kitap eki Agos Kirk'te de aylık yazılarım yayımlanıyor. Genelde her ayın ikinci cuması çıkıyor Agos Kirk. Yakınlarda İnkılap varsa eğer, ısrarla isteyin. Getiriyorlar:)

Son olarak instagram oldukça şekil değiştiren ve biraz da can sıkan bir yer olduysa da, oradaki profilim tam istediğin gibi kitaplar üzerine kurulu oldu. Bu halinden çok memnunum :) Neredeyse sadece kitap var.  https://www.instagram.com/emilianata/?hl=tr


Bu arada Masa ve Edebiyatist dergilerinde öykülerim yayımlandı. Hatta Edebiyatist'in Mayıs Haziran sayısında bir öyküm hâli hazırda var. Okursanız, bana yazın :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar