ÖDÜLLÜ KİTAP BENİM MÜZEM ÇOCUKLARA MÜZELERİ TANITIYOR!


ÖDÜLLÜ KİTAP BENİM MÜZEM İLE

ÇOCUKLAR MÜZELERİ SEVİYOR!



Redhouse Kidz (SEV Yayıncılık) tarafından yayımlanan ödüllü kitap Benim Müzem ile çocuklar daha küçük yaştan müzeleri yakından tanıyıp çok sevecek. Londra’da bulunan Tate Modern Müzesi’nin imzasını attığı bu kitap, 2017 yılında, çocuk kitapları için verilen en önemli ödüllerden biri olan Bologna Ragazzi ödülünü aldı. Kitabın sonunda yer alan etkinlikler ise çocuklara kendi koleksiyonlarını yapmaları için ilham verecek!










Redhouse Kidz (SEV Yayıncılık) tarafından yayımlanan Benim Müzem kitabı, çocukları dünyanın dört bir yanından toplanan en ilginç şeylerin sergilendiği büyük binalar olan müzelerde eğlenceli bir yolculuğa çıkarıyor. Benim Müzem kitabında, küçük bir kıza şehirde eşlik ederek müzelerin nasıl yerler olduğunu keşfediyoruz. Müzelerde sadece eski koleksiyonlar mı olur, yoksa yepyeni nesneler de sergilenebilir mi? Yaşayan ve her gün büyüyen bir müze neye benzer? Tarihi Eserler Müzesi, Doğa Tarihi Müzesi, Sanat Müzesi ya da Uzay Müzesi’nde acaba neler sergilenir?





EVDE KENDİ MÜZENİ YAPABİLİRSİN!



Redhouse Kidz (SEV Yayıncılık) tarafından yayımlanan ödüllü kitap Benim Müzem, çocukların küçük yaşta müze bilinci ve sevgisi kazanmalarını sağlıyor. Londra’nın en ünlü müzelerinden Tate Modern’in imzasını attığı bu kitap, 2017 yılında, çocuk kitapları için verilen en önemli ödüllerden biri olan Bologna Ragazzi ödülünü aldı.



Emma Lewis’in yazıp resimlediği Benim Müzem’in son bölümde yer alan eğlenceli etkinlikler, çocuklara hem kendi koleksiyonlarını yapmaları için ilham verecek hem de müzede gördüklerini daha farklı bir gözle incelemelerini sağlayacak. Kitabın etkinlikler bölümünde çocuklardan, “Ne koleksiyonu yapmayı seversin?”, “Kendi müzende neler sergileniyor?”, “Başka nelerin müzesi olabilirdi sence?” gibi soruları yanıtlamaları isteniyor.


Benim Müzem

Yazan ve Resimleyen: Emma Lewis
Türü: Resimli Öykü
Yaş Grubu: 5 yaş ve üzeri
Ölçü: 21 x 25,5 cm
Sayfa Sayısı: 48
ISBN: 978-605-2079-24-9

Emma Lewis, Falmouth Üniversitesi ve Camberwell Sanat Fakültesi’nde illüstrasyon alanında eğitim aldı. Henüz öğrenciyken, çalışmaları Macmillan Çocuk Kitapları Ödül Komitesi’nden övgü aldı. Eserlerinde kolaj, yağlı boya ve karakalem gibi birçok farklı teknik kullanmayı tercih ediyor. Londra’da yaşayan Lewis, illüstratör ve tasarımcı olarak çalışmaktadır.

SEV Yayıncılık:
SEV Yayıncılık, kökleri 1861 yılında yayımlanan ilk İngilizce-Türkçe Redhouse sözlüklere kadar uzanan köklü bir yayıncılık geleneğine sahiptir. Bugün Redhouse markası altında onlarca çeşit sözlük ve eğitim aracı yayımlarken, Redhouse Kidz markasıyla çocuk kitapları yayıncılığı alanında önemli yayınevleri arasında yer alıyor.


Yorumlar

Popüler Yayınlar